Op deze FAQ pagina van Blijemedewerker.nl vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen.

Waarom kan ik geen account aanmaken op Blijemedewerker.nl?

Blijemedewerker.nl is onderdeel van de dienstverlening van www.employerbrandingtool.nl. U kunt een account aanmaken bij www.employerbrandingtool.nl, vervolgens krijgt u toegang tot www.blijemedewerker.nl

Hoe snel kan ik beginnen met het stellen en uitsturen van vragen?

U kunt nadat u bent ingelogd direct beginnen met het opstellen van een vragenlijst. Wanneer u een standaardvragenlijst gebruikt, hoeft u alleen nog maar ontvangers (bijvoorbeeld uw medewerkers) toe te voegen. In dat geval duurt het uitsturen van de vragenlijst niet langer dan 3 minuten!

Wat voor type vragen kan ik stellen?

Er zijn drie antwoordmogelijkheden te selecteren, dit betreft; multiplechoice, ratio en open tekst.

Waarom zie ik slechts twee standaardvragenlijsten?

Nadat u bent ingelogd heeft u twee standaardvragenlijsten tot uw beschikking. Dit zijn beproefde vragenlijsten welke u, met een wetenschappelijk uitgangspunt, inzicht geven in de tevredenheid en betrokkenheid van uw medewerkers of uw organisatiecultuur. Eventuele andere vragenlijsten kunt u heel gemakkelijk zelf toevoegen.

Vanuit welk e-mailsjabloon wordt mijn vraag verzonden?

Blijemedewerker.nl heeft een eigen e-mailsjabloon, waardoor uniformiteit en herkenbaarheid gewaarborgd zijn.


Staat uw vraag er niet bij?


Neem dan gerust contact met ons op middels feedback@timing.nl